DutchBoxx Golfkarton

Browser weergave

 

Wij doen er alles aan om onze website in de door ons ondersteunde browers goed te laten werken. Helaas ondervinden sommige bezoekers toch problemen met onze website. Deze ontstane ongemakken komen voort uit door ons ontwikkelde nieuwe (technische) functionaliteiten, die niet door alle browsers automatisch worden ingeladen bij het opstarten van de website. Als hulpmiddel hebben we voor u een stappenplan opgesteld die u kunt nalopen om uw browserinstellingen te controleren en eventueel aan te passen.

Stap 1. "Refresh" de pagina U kunt met de toetscombinatie Ctrl + F5 (Windows) of Command + R (Mac) de "nieuwe" weergave laden. Geen verbetering? Ga dan door naar stap 2.

Stap 2. Controleer het versienummer van uw browser Deze kunt u controleren door te klikken op "Help" en vervolgens op "Over Internet Explorer" in uw menu. Gebruikt u Internet Explorer 7? Dan raden wij u aan uw browser te updaten naar een hogere versie. Gebruikt u Internet Explorer 8 of hoger? Maar krijgt u toch niet de juiste weergave? Dan is de kans groot dat de compatibiliteitsweergave ingeschakeld is. Deze weergave zorgt ervoor dat uw browser de kenmerken van een oudere browser versie overneemt, waardoor onze website niet goed werkt. Ga door naar stap 3 om deze instelling aan te controleren en eventueel aan te passen.

Stap 3. Controleer of de compatibiliteitsweergave is inschakeld. Klik in het menu van uw browser "Extra" aan. Let op: in Internet Explorer 10, is het menu pas zichtbaar nadat u op "Alt" klikt. Binnen "Extra" selecteert u "Instellingen voor de compatibiliteitsweegave". Er verschijnt nu een pop-up venster op uw scherm. Binnen deze pop-up ziet u een invoerveld met als titel "Websites die aan de compatibiliteitsweergave zijn toegevoegd". Als dutchboxx.nl zichtbaar is in dit invoerveld dient u deze te verwijderen. Controleer of er een vinkje staat bij de optie "Alle websites met de compatibiliteitsweergave weergeven". Zo ja, verwijder dan het vinkje. Heeft u de bovenstaande punten doorlopen? Klik dan op "Sluiten". En probeer de pagina opnieuw te benaderen. Geen verbetering? Ga dan naar stap 4.

Stap 4. Op welke wijze benadert u onze website? Benadert u een pagina op onze website via een opgeslagen link binnen uw favorietenlijst of een bladwijzer? Dan kan het zijn dat de opgeslagen link is aangepast en daardoor niet meer werkt. Wij vragen u ter controle www.dutchboxx.nl in de adresbalk in te typen om de site te benaderen. Geen verbetering? Ga dan door naar stap 5.

Stap 5. Tijdelijke bestanden en cookies verwijderen Het kan zijn dat de oude weergave van de website wordt getoond omdat deze is opgeslagen door uw "tijdelijke internetbestanden en cookies". Wij vragen u om de tijdelijke internetbestanden en cookies te verwijderen. Dit doet u door in het menu op "Extra" te klikken en vervolgens te kiezen voor "Internetopties". Nu ziet u een pop-up venster op uw scherm met meerdere opties. Onder "Browsegeschiedenis" vindt u uw tijdelijke internetbestanden en cookies. Na het verwijderen van de bestanden zult u de browser moeten afsluiten, deze opnieuw opstarten en wederom de pagina te benaderen.

Mocht de voorgestelde oplossingen geen verbetering opleveren, dan is het mogelijk èèn van de volgende gratis browsers te downloaden: Google Chrome, Mozilla Firefox, Windows Internet Explorer, of Apple Safari.

Heeft u verder nog vragen over onze website, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Logo ResyLogo FSCLogo FSSC 22000Vignet Oeko

Reviews

Contact

DutchBoxx Golfkarton BV
Mars 33, 8448 CP Heerenveen
Nederland

  +31 (0)513 655 655
  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.